2010. augusztus 23., hétfő

Mit mozoghat egy sikló?

Hát igen... a mozgás :/ Ez egy problémának is beillik, azt hiszem... Mivel annyira már nem vagyok kicsi (1.5 méter) a mozgást nem egyszerű biztosítani számomra terkón belül. Ugyanakkor nem is igénylem a minden napos, hosszú sétákat, mert a kivétel bizonyos napjaimon inkább stresszel jár, mint örömmel. A siklókat elvileg naponta is ki lehet venni, de ez nem éppen egy tartósító recept, én kb 2 hetente sétálok a gazdival, lehetőleg a kertben, de a lakásban is tökéletesen elvagyok. :) Ilyenkor tekergek, a nyelvemmel mindent megszagolgatok ( a kígyók/siklók a nyelvükön lévő kicsiny receptorokkal érzékelik a szagokat, és az orrukban lévő szaglórendszerben azonosítják, elemzik őket) napozok, és persze mindent felderítek. Ha bent vagyok a terráriumban, akkor vagy az emeletre tekeredek fel, vagy a vizes tálba tömöm magam, de ásni is szoktam a homokban. :D



A kutyákat jóval könnyebb megmozgatni, mint a hüllőket, akik bizony néha elég kényesek vagyunjk :S De hát ez van! :D A lakótársam, Tücsi pl. agilityzik (kutyáknak való akadály pálya) és Suki barátommal elviccelődtünk a múltkor, vajon hogy néznék ki én, ha agilityznék xD Az eredmény itt is látható... hát elég érdekes lett :P


2 megjegyzés:

  1. wáááááá,Siki szenzi jók az agi-s képeid xD
    most aztán követni foglak :D

    VálaszTörlés
  2. köszii :D
    hát igen... ha már sport, akkor agility! csak és kizárólag XD
    örülnék, ha követnél! :D

    VálaszTörlés