2010. augusztus 23., hétfő

Vadászat


A sikló (és sok más...) lét egyik legizgalmasabb pontja kétségtelenül a vadászat! :D

Ez a mi esetünkben sokszor vált ki olyan reakciót, hogy "Jajj szegéény!" meg a gazdinak: "Hogy tudod végig nézni?". Az ilyen kérdéseket szerintem végig sem gondolják a kérdezők! XD

Kezdjük ott, hogy nekem is ennem kell, ez kétségtelen! És ha úgy vesszük, az egér evéssel még hasznos is vagyok, hiszen az egerek köztudottan több kárt okoznak, mint mi siklók (pl.: betegségek terjesztése, a termés felzabálása...) Én egy hónapban max 4-5 felnőtt egeret eszek meg, gyorsan, és humánusan végzem ki őket, nem szenvednek sokat. Van, hogy meghagyom, ilyenkor a gazdi tenyésztésre fogja őket, és arany életük van (míg emésztek...:)) De hát ez a természet rendje! A kutyák sokkal nagyobb állatokat esznek meg (igaz tápként) mint pl.: csirke, pulyka, borjú... és az emberek is vadásznak, ezt ne feledjük! Ígyhát üzenem azoknak, akik kegyetlennek, undorítónak, vadállatnak neveznek, hogy nem vagyok az, és hogy nézzen már szét az étlapján, mielőt egérgyilkosként festi le a kígyókat! Na de erről ennyit! :D


Alább látható egy videó, amin épp vadászok, majd nyelek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése